Doç.Dr.
Hakkı BAĞCI
Birim
Adapazarı Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Teknolojileri Bölümü
İletişim
0264 295 34 77
H-indeks (WoS)
--
Atıf (WoS)
--
H-indeks (Scopus)
--
Atıf (Scopus)
--
H-indeks (Google Scholar)
--
Atıf (Google Scholar)
--

ANAHTAR KELİMELER

Turkey (2)
Academic motivation (1)
Bifactor model (1)
chronotypes (1)
COVID-19 (1)
Cyberpsychology (1)
Data security (1)
Digital citizenship (1)
Digital literacy (1)
digitalization (1)
Distance education (1)
educational psychology (1)
information security (1)
information security awareness (1)
Maladaptive modes of use (1)
Media literacy (1)
Mediation analysis (1)
Multidimensional Smartphone Use Scale (1)
online education (1)
Online learning (1)
personality (1)
Pre-service teachers (1)
PROCESS model (1)
Reliability (1)
Sense of humor (1)
Smartphone addiction (1)
Social connectedness (1)
Social connection (1)
Social presence (1)
technology attitude (1)
university student (1)
Validity (1)

Akademik Görevler

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2019
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

ADAPAZARI MESLEK YÜKSEKOKULU

BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2018
SAKARYA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ

KAYNARCA SEYFETTİN SELİM MESLEK YÜKSEKOKULU

BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ

YARDIMCI DOÇENT
2013
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

KAYNARCA SEYFETTİN SELİM MESLEK YÜKSEKOKULU

BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR)
2012
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

KAYNARCA SEYFETTİN SELİM MESLEK YÜKSEKOKULU

BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2011 – 2012
BOZOK ÜNİVERSİTESİ

MESLEK YÜKSEKOKULU

BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
2005 – 2011
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ

BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Öğrenim Bilgisi

Doktora
2007 – 2012
GAZİ ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ (DR)/

Tez adı: Harmanlanmış öğrenme ortamında denetim odağına göre uyarlanmış 5E öğrenme modelinin öğrencilerin akademik başarısına ve memnuniyetine etkisi

Doktora
2007 – 2012
GAZİ ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ (DR)/

Tez adı: Harmanlanmış öğrenme ortamında denetim odağına göre uyarlanmış 5E öğrenme modelinin öğrencilerin akademik başarısına ve memnuniyetine etkisi

Yüksek Lisans
2005 – 2007
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)/

Tez adı: Dokuzuncu sınıf bilgi ve iletişim teknolojileri ders kitabının görsel tasarım ilkelerine göre değerlendirilmesi

Yüksek Lisans
2005 – 2007
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)/

Tez adı: Dokuzuncu sınıf bilgi ve iletişim teknolojileri ders kitabının görsel tasarım ilkelerine göre değerlendirilmesi

Lisans
1998 – 2002
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Lisans
1998 – 2002
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLİĞİ PR./

BM SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA AMAÇLARI

Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları yoksulluğun son erdirilmesi, çevrenin korunması, iklim krizine karşı önlem alınması, refahın adil paylaşımı ve barışı hedefliyor.